вторник, 3 ноември 2009 г.

Един ден от живота на Д.Д.


Един ден от живота на Д.Д.

“Мило дневниче, тъжно ми е… Мишо вече 3-ти ден не ми се обажда… Знам че свирката не би трябвало да ми дава особени надежди, но все пак… чувствам се предаден… Не всеки е готов да му лапа кирлявия хуй в знак на любов… Мисля, че заслужавам поне една милувка или ласка….
Ох…толкова го харесвам… последния път, когато бяхме заедно беше много хубаво… държахме се за ръце, разхождахме се в Борисовата градина. Той ме облегна на едно дърво и ме иба….малко болеше, но пък сладко… След като свърши в гъза ми го изкара прекалено бързо и аз се насрах…. Двамата се смяхме ли, смяхме, закачахме се и той ме целуна по челцето… Следобеда отидохме да ядем. Той яде пица, а аз му близах ташаците под масата. Бяха космати, но пък той е толкова сладък…. За съжаление като свърши ме уцели в окото, та сега недовиждам, но ми се извини и ми купи пица…
След това отидохме на кино. Докато гледахме филма (даваха “Грозната истина”) аз го помолих да ми удари една чекия, защото бях много възбуден, но него го мързеше и затова си надъни кура до сливиците ми… повърнах… слава богу никой не забеляза…
Накрая го поканих у нас. Бях си взел ново бельо и исках да му го покажа. Направих му вана с много пяна и ароматни гранули. Докато се плацикаше (ах колко сладък беше) аз наредих свещи и пуснах Селин Дион. Чаках го палаво на спалнята, като тайно си бях взел едно лосионче, с което да го намажа… Като влезе в стаята той ме смъкна на пода и ме върза нагъзен за краката на спалнята. Набута лосиончето в гъза ми, а хуя си тикна в устата. След като свърши по лицето ми смени местата на лосиончето и хуя си и ме иба… аз най-накрая свърших…. Беше приказно. След това лежахме гушнати един до друг и си говорихме цялата вечер… всъщност той легна на спалнята, докато аз лежах вързан долу, но все пак бяхме един до друг. От време на време ме почесваше миличко по главата…
Така искам да го видя отново…мисля че съм влюбен…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

Free Blog Counter
Poker Blog