понеделник, 1 юни 2009 г.

Вербално насилие




– Абе да ти кажа, много обичам да спя на тъмно.
– Е то по принцип хората си спят на тъмно...
– Офф, абе я сиктир с т’ва „По принцип...хората...”. Много го мразя т’ва, да знаеш. Аз седя тука с тебе и си правя труда да ти говоря някви неща за себе си, ти ми ебаваш майката. Копеле, обърни внимание, че ти обясняснявам нещо в частност за мен, а ти кво? Т’ва ли можа да измислиш само? К’во правили хората.
– Ми...
– К’во ми? К’во ми? Ми аз почвам да си мисля, че ти въобще не ме слушаш какво ти разправям. По принцип едно, по принцип друго, хора-мора... Па много принципи бе, много ги разбираш ти хората, нещастник! Само на хората принципите са ти в главата, охлюв такъв! Ти принципи имаш ли, а?
– Амии, то така ако говорим...
– Как говорим бе, конформистче нещастно, как говорим? Аз хубаво ти говоря ма ти май не слушаш, хората така ли правят бе, нали ги знаеш хората как са по принцип? Кажи бе, тъп!
– ...
– Абе аз к’во се разправям с тебе? Аре сиктир от тука!


31.05.2009
София.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

Free Blog Counter
Poker Blog